#
#
اخبار اقتصادی بورس تحلیل ها گزارش روز - شنيده ها

در مجمع عمومی عادی سالیانه تپسی چه گذشت؟

در مجمع عمومی عادی سالیانه تپسی چه گذشت؟
کد: 47973   تاریخ انتشار :۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰

صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه تپسی برگزار شد. در این مجمع مصطفی حسینی، مدیر عامل جدید تپسی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲،  اهداف سال جاری را تشریح کرد. این رویداد با حضور بیش از ۷۰ درصد از سهام‌داران برگزار شد و علی ابراهیمی کردلر به عنوان رییس عضو هیئت مدیره تپسی، ریاست مجمع را برعهده داشت. همچنین مدیرعامل تپسی پس از ارائه آمار عملکرد، به سوالات سهام‌داران پاسخ داد.

  • به گفته سیدحسینی، ارزش کل سفرهای ناوگان این شرکت در سال ۱۴۰۲ با حضور در ۳۳ شهر و بهره‌مندی از حدود ۲۷ میلیون مسافر و ۲٫۷ میلیون سفیر، ۶۶۸۵ میلیارد تومان بوده است. رشد ۶۴ درصدی درآمد عملیاتی و ۱۷۸ درصدی سود خالص از دیگر موارد قابل توجه سال گذشته بود. او همچنین رشد بیش از دو برابری درآمد تپسی در سال جاری را هدف این شرکت عنوان کرد و گفت تپسی در سال ۱۴۰۳ به دنبال ایجاد فضای همکاری با شرکت‌های آفلاین و آنلاین گروه صنعتی گلرنگ، گسترش بازارهای هدف جدید از طریق ارائه سرویس‌های اقتصادی، توسعه بازار در شهرهای با پتانسیل، توسعه و رشد ۱۰۰ درصدی سرویس پیک و تمرکز بر رشد تپسی گاراژ است.
  • در پایان این مجمع، میزان سود سهام تقسیمی برای سال ۱۴۰۲، با رای‌گیری حاضرین ۲۰۰ ریال به ازای هر سهم تصویب شد. گفتنی است سود تقسیمی تپسی در مجمع امروز، نسبت به سال گذشته که مبلغ ۳۱ ریال به ازای هر سهم تقسیم شد، رشد ۶٫۴ برابری را نشان می‌دهد.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.