#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 10 اسفند ماه

گزارش بازار 10 اسفند ماه
کد: 16774   تاریخ انتشار :۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴

بازاری نوسانی در محدوده قرمز رنگ تابلو

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده قیمت های آخرین معاملات روز گذشته کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت شاهد افزایش حجم عرضه ها در نمادهای مختلف و در راس آنها نمادهای بانکی و خودرویی بودیم بطوریکه نماد وبملت تا محدوده3 منفی دامنه نوسان روزانه کاهش قیمت یافته و نماد خودرو وارد محدوده قرمز رنگ تابلو گردید . پس از گذشت نیم ساعت ابتدایی وقت همزمان با انتشار اطلاعیه شفاف سازی سازی شبندر و تشکیل صف فروش برای این نماد ، بازار با افزایش نسبتا زیاد عرضه مواجه گردیده تا زمینه کاهش 2 تا 4 درصدی قیمت ها فراهم گردد . از اواسط وقت در پی انتشار خبری مبنی بر اجرایی برنامه های تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه نمادهای گروه سایپا در نمادهای گروه خودرویی ، شاهد افزایش حجم خرید در نماد خودرو و سایر نمادهای این گروه بودیم که این مساله ابتدا موجب افزایش قیمت نمادهای این گروه و در ادامه موجب افزایش قیمت سایر گروههای بازار گردید . نیم ساعت پایانی وقت بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا شاهد کاهش مجدد قیمت ها باشیم .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا در ابتدای هفته میلادی کار خود را با کمی افزایش قیمت آغاز نمود . این فلز گران بها هم اینک در نرخ 1228 در هر انس در حال معامله می باشد . در بازار نفت ، نفت برنت امروز با 1 درصد افزایش قیمت مواجه گردیده و به نرخ 35 دلار و 48 سنت در هر بشکه رسید .

. بازار ارز در بازار ارز ، دلار به مانند روزهای گذشته وضعیت متعادلی را در معاملات روز اخیر سپری می نماید . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3475 تومان در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 194 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 77539 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 4017 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 3551 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای گروه خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.