#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 21 بهمن ماه

گزارش بازار 21 بهمن ماه
کد: 16110   تاریخ انتشار :۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲

بازاری نوسانی در محدوده قرمز رنگ تابلو

بازار بورس در ابتدای وقت آخرین روز هفته در بسیاری از گروهها در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمود . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت ، بر حجم تقاضا در نمادهای بانکی و خودرویی افزوده گردیده تا قیمت ها با کمی افزایش همراه گردند . در ادامه در پی افزایش بیشتر قیمت سهام بانک صادرات که این روزها بعنوان لیدر بی چون و چرای بازار شناخته می شود ، سایر گروهها و نمادها نیز با افزایش قیمت مواجه گردیدند . ساعت ابتدایی وقت وضعیت رو به بالا بر بازار حکمفرما بود . پس از گذشت ساعت ابتدایی وقت کمی بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا قیمت ها با کمی اصلاح همراه گردند . پس از افت و خیز بازار در نیمه اولیه وقت ، بازار متعادل گردیده و حجم معاملات با کاهش مواجه گردید . ساعت پایانی وقت مجددا بر حجم عرضه ها افزوده گردید تا شاهد افت بیشتر قیمت ها و تشکیل صف فروش برای برخی نمادهای بزرگ بانکی از جمله بانک تجارت و صادرات باشیم . این مساله موجب گردید سایر نمادهای بازار از حتی نمادهای پرطرفدار خودرویی نیز با افت قیمت بیشتری مواجه گردیده و برخی نمادهای این گروه نیز تا منفی کامل دامنه نوسان روزانه کاهش قیمت را تجربه نمایند .

. بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، طلا امروز با کمی کاهش قیمت همراه گردیده و به نرخ 1189 دلار در هر انس رسید . اما در بازار نفت ، نفت برنت پس از افت قیمتی نسبتا زیاد خود در روز گذشته ، امروز با 1 درصد افزایش قیمت بخشی از افت خود را اصلاح نموده و به نرخ 31 دلار و 10 سنت در هر بشکه رسید .

. بازار ارز در بازار ارز در ادامه روند رو به پایین قیمت دلار در بازار آزاد ، امروز نیز شاهد کاهش قیمت بیشتر این ارز در بازار هستیم . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3508 تومان در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص با 701 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 77498 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 858 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 774 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای خودرویی و بانکی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.