۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - 2024 7 Sep
#
#
اخبار اقتصادی بورس

سه عرضه عمده سهام در راه فرابورس

سه عرضه عمده سهام در راه فرابورس
کد: 37358   تاریخ انتشار :۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۰

سهام غیرمدیریتی سه شرکت کارخانه‌های صنعتی آزمایش، پتروشیمی ممسنی و سرمایه‌گذاری جامی به ترتیب در روزهای ششم، نهم و دوازدهم ماه جاری به‌صورت عرضه عمده در فرابورس عرضه می‌شود.

  • به گزارش TsePress پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، ۴.۵ درصد از سهام شرکت آزمایش در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس، به ارزش بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال و قیمت پایه هر سهم ۷۶۵۳ ریال، چهارشنبه ۶ آذرماه جاری به‌صورت نقد و عمده به فروش خواهد رسید و کارگزاری بانک پاسارگاد کارگزار عرضه‌کننده این واگذاری خواهد بود.
  • همچنین ۱.۵۲ درصد از سهام غیرمدیریتی پتروشیمی ممسنی مندرج در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران به ارزشی بالغ‌بر ۵۳ میلیارد ریال و قیمت پایه هر سهم ۲۵۲۰ ریال عرضه می‌شود. این در حالی است که این میزان سهام ۲۱ میلیون سهم این شرکت را شامل می‌شود و روز شنبه ۹ آذر مورد خریدوفروش قرار خواهد گرفت و کارگزار عرضه‌کننده این معامله نیز کارگزاری توسعه فردا خواهد بود.
  • افزون بر این در روز سه‌شنبه (۱۲ آذر)، ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار سهم شرکت سرمایه‌گذاری جامی با نماد «وجامی۴»، مندرج در تابلو زرد بازار پایه به‌طور عمده و نقد به فروش خواهد رسید. این تعداد سهم که معادل ۴.۹۲ درصد از سهام کل شرکت است، دارای ارزشی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال بوده و کارگزاری بانک تجارت، شرکت کارگزار این معامله خواهد بود. قیمت پایه هر سهم شرکت سرمایه‌گذاری جامی ۲۵ هزار و ۵۰۰ ریال تعیین‌شده است.
  • بر پایه این گزارش، در هر سه عرضه عمده پیش‌رو ۱۰ درصد از کل مبلغ به‌عنوان سپرده حضور در رقابت تعیین شده است و شرایط پرداخت ثمن معامله در این سه عرضه عمده به‌صورت نقد و با رویه جاری تسویه و پایاپای (t+۲) خواهد بود.
  • گفتنی است یک میلیون و ۱۷۰ هزار سهم معادل ۳.۹۷ درصد از سهام شرکت پشم‌بافی توس نیز امروز در نماد «نتوس۴» به طور عمده و نقد روی میز معامله قرار می‌گیرد.

بورس   فرابورس   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
جهش ۱۰۵ درصدی فروش مردادماه تپسی!
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر