۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - 2024 31 Aug
#
#
اخبار اقتصادی بورس

گندله ۵ میلیون تنی گهر زمین وارد مرحله تست های سرد شد

گندله ۵ میلیون تنی گهر زمین وارد مرحله تست های سرد شد
کد: 37737   تاریخ انتشار :۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۴

حسن امین زاده مدیر پروژه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین، در خصوص روند پیشرفت این پروژه و انجام تست های بدون بار دیسک های آن گفت: پروژه گندله سازی گهر زمین به ظرفیت ۵ میلیون تن در سال در حال حاضر راه اندازی تست های بدون بار را می گذراند.

  • به گزارش TsePress حسن امین زاده مدیر پروژه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین، در خصوص روند پیشرفت این پروژه و انجام تست های بدون بار دیسک های آن گفت: پروژه گندله سازی گهر زمین به ظرفیت ۵ میلیون تن در سال در حال حاضر راه اندازی تست های بدون بار را می گذراند.
  • وی افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۹۶ می باشد و تاکنون در این طرح نزدیک به ۱۷ هزار تن تجهیزات مکانیکی و ۱۲ هزار تن سازه های فلزی و نیز ۳۷ هزار متر بتن ریزی داشته ایم.
  • امین زاده با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری طرح مذکور شامل ۹۰ میلیون یورو در بخش ارزی و ۵ هزار میلیارد ریال در بخش ریالی بوده است اظهار داشت: نزدیک به ۷۰ درصد تجهیزات فلزی و مکانیکی این پروژه بومی سازی شده است.
  • وی تصریح کرد: این پروژه در فضایی به مساحت بیش از ۳۲ هزار مترمربع در حال اجراست.
  • مدیر پروژه گندله سازی شرکت گهر زمین درباره تاثیر تحریم ها در این پروژه نیز گفت: با همت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت توانستیم برهه زمانی اجرای پروژه را از ۲۸ ماه به ۱۸ ماه تقلیل دهیم و همین کاهش زمان اجرا سبب شد تا گهر زمین پیش از اجرای تحریم ها تمامی تجهیزات مکانیکی را وارد و نصب نماییم.
  • وی در خاتمه نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تست های سرد دیسک های گندله سازی شروع شده و در آینده ای نزدیک این پروژه به مرحله بهره برداری خواهد رسید. با افتتاح این واحد ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و ۱۲۰۰ نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.

بورس تهران   کگهر   گهر زمین   

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.

#
#
#
#
آخرین اخبار
جهش ۱۰۵ درصدی فروش مردادماه تپسی!
۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰
پورشه هشدار داد
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۷
تپسی همچنان در مسیر صعودی!
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۵
طلای جهانی پشت چراغ قرمز
۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۳
اخبار بیشتر