#
#
اخبار اقتصادی بورس

تپسی فود برای کاربران سوپراپلیکیشن تپسی در شیراز فعال شد

تپسی فود برای کاربران سوپراپلیکیشن تپسی در شیراز فعال شد
کد: 48036   تاریخ انتشار :۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶

سه ماه پس از آغاز به فعالیت تپسی‌فود در سوپراپلیکیشن تپسی برای کاربران مشهد، هم‌اکنون این سرویس در شهر شیراز نیز در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفته است.

.
  • به گزارش اخبار بورس و به نقل از روابط عمومی تپسی، امیرمحمد شادمهری، مدیرارشد بازاریابی تپسی‌فود با اشاره به حضور این سرویس در شیراز گفت:« اقدامات بازاریابی و فرآیند جذب رستوران‌ها و تامین‌کننده‌های شهر شیراز، از اوایل امسال آغاز شد، اما با توجه به تغییراتی که پیش رو داشتیم و تغییر اُفود به تپسی‌فود، قرار شد فعالیت‌های رشد این سرویس در شیراز پس از تغییر نام به تپسی‌فود و قرار گرفتن در سوپراپلیکیشن تپسی انجام شود.»
  • شادمهری با اشاره به اینکه تا امروز بیش از ۳ هزار رستوران و تامین‌کننده در شهرهای مشهد و شیراز در این پلتفرم فعال هستند گفت: «ما تلاش کردیم با ایجاد مجموعه‌ای از مزیت‌ها برای رستوران‌ها مانند تسویه حساب حداکثر ۷۲ ساعته، میانگین کمیسیون پایین‌تر‌ و پشتیبانی تلفنی و مستقیم تامین‌کننده‌ها رضایت آنها را جلب کرده و بتوانیم با سرعت بیشتری، رستوران‌های جدید را به پلتفرم اضافه کنیم. از سوی دیگر، با توجه به شروع به کار رسمی تپسی‌فود در شیراز، به زودی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی گسترده‌ای را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم کاربران بیشتری را به این سرویس جذب کنیم. با توجه به اینکه تپسی از چند سال پیش در شیراز فعال بوده و کاربران خود را دارد، امیدواریم بتوانیم از این هم‌افزایی بین تپسی خودرو و تپسی‌فود استفاده کنیم و کاربران فعلی این سرویس در شیراز را به سمت استفاده از تپسی‌ فود سوق بدهیم»
  • به گفته‌ی شادمهری، با گذشت چند ماه از شروع به کار تپسی‌فود در شیراز و مشهد، این شرکت توانسته  ۹۰ درصد از سفارش‌ها را در کمتر از یک ساعت به دست مشتریان برساند و در نتیجه  رضایت کاربران خود را به دست آورده است.
  • اواخر تیر ماه سال جاری بود که مدیر عامل تپسی در یک نشست خبری، از تبدیل شدن این اپلیکیشن به یک سوپراپلیکیشن و اضافه شدن سرویس‌های جدید در حوزه سفارش غذا، سفارش از فروشگاه و سفارش آنلاین از سوپرمارکت خبر داد. حالا سه ماه بعد از اعلام این خبر، سرویس سفارش آنلاین غذای تپسی در دو شهر مشهد و شیراز فعال شده و قرار است به سایر شهرها نیز گسترش پیدا کند.

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.