#
#
گزارش روز - شنيده ها

گزارش بازار 11 بهمن ماه

گزارش بازار 11 بهمن ماه
کد: 15680   تاریخ انتشار :۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۳

افزایش نسبی حجم عرضه نسبت به تقاضا

بازار بورس در ابتدای وقت روز اخیر در بسیاری از گروهها در محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات کار خود را آغاز نمودند . لحظات ابتدایی وقت به ارزیابی خریداران و فروشندگان گذشت . پس از گذشت لحظات ابتدایی وقت شاهد افزایش شدید حجم عرضه ها خصوصا در نمادهای بانکی و خودرویی بودیم که این مساله موجب تشکیل صف فروش برای برخی نمادهای بانکی و بسیاری از نمادهای خودرویی گردید . همچنین نمادهای پالایش نفت و پتروشیمی که بعضا در محدوده سبز رنگ تابلو در حال معامله بودند ؛ با جو ایجاد شده در بازار وارد محدوده قرمز رنگ تابلوی معاملات گردیدند . پس از گذشت 1 ساعت از ابتدای وقت وضعیت عمومی بازار کمی بهبود یافته و قیمت ها با افزایش نسبی همراه گردیدند . با افزایش نسبی قیمت ها بازار به تعادل نسبی رسیده و حجم معاملات با کاهش همراه گردید که این وضعیت تا لحظات پایانی وقت ادامه داشت . نمادهای قندی با توجه به بتای منفی خود امروز در محدوده منفی در حال معامله بودند . همچنین امروز نماد شبندر پس از یک هفته توقف مجددا بازگشایی گردیده و در هنگام بازگشایی در نرخ 3307 ریال با صف خرید نسبتا سنگینی مواجه گردید .

.

بازارهای بین المللی در بازارهای جهانی ، روز جمعه طلا با اندکی افزایش قیمت مواجه گردیده و به سطح1117 دلار در هر انس رسید . در بازار نفت ، نفت برنت در ادامه روند رو بالای خود در آخرین روز هفته میلادی نیز با افزایش قیمت بیشتری همراه گردیده و به سطح 34 دلار و74 سنت در هر بشکه رسید .

. بازار ارز در بازار ارز در ادامه روند رو به پایین قیمت ارز ، امروز نیز شاهد کاهش 8 تومانی قیمت دلار بودیم . این ارز رایج بازار هم اینک در نرخ 3620 تومان در بازار آزاد در حال معامله می باشد .

. شاخص کل طی معاملات روز اخیر شاخص کل با 275 واحد کاهش نسبت به روز قبل در رقم 67740 واحد به کار خود پایان داد . همچنین ارزش معاملات در روز اخیر به رقم 520 میلیارد تومان بالغ گردید که از این میزان ، 397 میلیارد آن مربوط به معاملات عمده و اوراق مشارکت می باشد . نمادهای بانکی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات روز اخیر را به خود اختصاص دادند .

نظرات(0)

شما هم میتوانید اولین نظر خود را ثبت نمایید.